vineri, 20 decembrie 2013

Alb

Nu este albul zapezii, asa cum majoritatea dintre noi ne-am dori sa fie, acum, in asteptarea Craciunului, ci este un fel de chiciura care s-a asezat sub forma de ace pe crengile copacilor. Bine zicea cineva ca si daca nu vom avea zapada de Sarbatori macar e alb in jur.
Inspre deal, spre livada se vede asa de alb ca zici ca de abia s-a oprit ninsoarea...



Caisul, despre care v-am spus ca l-a apucat sa infrunzeasca prin octombrie, la doua saptamani dupa ce i-au cazut frunzele, acum regreta decizia luata.


Acele de gheata din varful unei ramuri.


Un weekend frumos si spor la cumparat cadouri! :)

2 comentarii:

  1. Frig tare ! E fumos si-asa, dar parca tot o ninsoare e mai de dorit la sfarsit de decembrie ... Saracul cais.
    Sa stii, ca in drum spre servici trec si eu printr-un loc in care gasesc chiciura dis de dimineata, chiar ma gandeam, ca ar trebui sa iau aparatul cu mine si sa ma opresc sa fac poze, tare-mi plac " fotografiile Inghetate " :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne-am dori si noi zapada, dar daca totusi nu ninge, ne multumim si cu chiciura :) Sa iti iei si tu aparatul ca sunt convins ca ei face niste poze foarte frumoase:) Ma bucur mult ca iti plac!

    RăspundețiȘtergere