luni, 7 iulie 2014

Plimbare prin Iași

Pe la sfarsitul lunii trecute, am fost la Iasi, intr-o scurta vizita si am ramas placut impresionat de cum arata orasul. Zona dintre Palatul Culturii si Palas Mall, mi-a lasat impresia ca ma aflu intr-un alt oras, dintr-o alta tara, mult mai dezvoltata decat Romania, pentru ca arata perfect, pana la cel mai mic detaliu. Puteai gasi acolo de toate, de la cafenele, pana la restaurante si magazine, totul fiind inconjurat de iarba, copaci si garduri vii de hortensii albe.




Mai apoi am vizitat zona centrala, cu biserica Sfintii Trei Ierarhi. 



Nu se putea sa nu trecem si prin Parcul Copou, care era la acea ora (fiind si duminica) extrem de aglomerat. Fiind sfarsit de iunie, am mai prins putin inflorit si Teiul lui Eminescu, celebrul arbore multisecular, in fata caruia troneaza statuia poetului.



Iar la final, in alta parte a orasului, catre periferie, am vizitat alti arbori celebri ai lui Eminecu, si anume "Plopii fara sot". Desi initial erau 29 de copaci, acum am numarat doar 15, dar tot un numar fara sot.



2 comentarii: