joi, 15 mai 2014

Reverie

 Am ajuns si la jumatatea lunii mai si din cauza ploilor abia am apucat sa fac cateva poze prin gradina zilele acestea. Trandafirii cataratori au infloriti atat de bogat anul acesta incat s-au lasat in jos sub greutatea florilor si aproape ca au acoperit poarta de la intrare. Cand intri in curte insa esti intampinat de parfumul lor de nu imi mai vine sa plec de langa ei. Anul acesta, ca si anul trecut, au inflorit mai repede decat in mod normal si din cauza ploilor cred ca se vor si trece mai repede.




Si caldarusele sunt frumoase, au inflorit si ele bogat, acoperind suprafete mari in straturi. Imi place cum se vede in poze interiorul, partea alba din centru.




Printre ultimele lalele, ca o cupa de inghetata, in care isi fac casa diverse insecte.


Dar acum gata cu reveria, trecem inapoi la ploaia noastra cea de toate zilele...


6 comentarii:

  1. Buna ziua, foarte frumoase imaginile cu flori,trandafirii inunda fotografia si presupun ca parfumul lor inunda curtea, caldarusa delicata si misterioasa sub valurile de petale si laleaua zdrentuita deveita stupina, pacat ca vremea nu le ajuta ca sa-si arate splendoarea.
    O zi buna si un weekend cu spor si mult soare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ati redat in cuvinte imaginile:) Multumesc, asemeni va doresc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaaa, ce trandafiri frumosi ai ! Si ce bine se asorteaza cu movul caldaruselor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi plac , mai ales ca au asa un parfum frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce culoare frumoasa are trandafirul! Si cred ca in realitate e si mai frumos, daca mai ai in vedere si parfumul...impresionant!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate, de multe ori in poze culorile nu ies asa de bine ca in realitate. O seara frumoasa!:)

    RăspundețiȘtergere