sâmbătă, 19 aprilie 2014

Sărbători de primăvară

Bine v-am regasit!
Tocmai am ajuns acasa din vacanta minunata petrecuta in insulele Mauritius si Reunion, de unde am venit impresionati de ce am vazut si cu multe povesti de spus si imagini de aratat, si am intrat direct in febra sarbatorilor pascale care bat la usa. Nu am avut timp inca nici sa descarc toate pozele din concediu, insa am dat o raita prin gradina admirand lalelele olandeze si liliacul inflorit parca prea devreme. Nu am stat mai mult afara pentru ca nu suntem inca obisnuiti cu diferenta mare de temperatura (30-35 de grade in insule, fata de 13-15  grade cate sunt pe aici).
Pana cand voi reusi insa sa descarc toate imaginile, vreau sa va urez tuturor petrecere frumoasa alaturi de cei dragi, sa fiti sanatosi si sa aveti masa incarcata cu bunatati!   
Paste fericit!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu