miercuri, 30 aprilie 2014

Poza lunii aprilie

Aproape a trecut si luna aprilie, pe nesimtite, deoarece a fost destul de aglomerata pentru mine, intai cu plecarea in vacanta, iar apoi cu Pastele. Chiar daca vremea nu a fost mereu frumoasa, am avut cateva zile cu soare, in care am stat prin gradina, iar printre lalelele care mi-au inflorit in straturi, una din ele  mi-a atras atentia. 
Cea galbena, adusa din Olanda (erau 4 bulbi dar cea din poza e prima care a inflorit) mi s-a parut cea mai frumoasa. Tin minte ca de cand le-am cumparat, anul trecut, spuneam ca sunt frumoase pe pachet dar mai vedem cand vor inflori daca vor fi la fel de frumoase, ca am mai avut experiente anterioare de genul acesta. Acum ca le-am vazut am constatat ca sunt exact ca in poza de pe plic, galbene, cu dungi rosii si cu o nuanta de verde pe ele si batute. O surpriza placuta!



2 comentarii:

  1. Buna ziua.
    Foarte frumoasa floarea de lalea. Aveti dreptate, de cele mai multe ori fotografiile de pe pachete mai sunt putin aranjate si cam de fiecare data poza nu prea se potriveste cu originalul.
    Ati avut noroc, dar fiind luate din Olanda poate ca e mai multa seriozitate decat la firmele romanesti.
    O zi minunata si o luna Mai plina de spor si realizari in gradina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineinteles ca seriozitatea firmelor olandeze nu se poate compara cu cea a companiilor romanesti, din pacate, fie ele si in materie de flori. Multumesc, asemenea va doresc si eu!

    RăspundețiȘtergere