sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Sfârșit de toamnă?

Nu, nu e pus din greseala acel semn de intrebare la titlu, este pus intentionat, pentru ca am constatat, surprins, ca acest sfarsit de toamna (deja e trecut de jumatatea lunii noiembrie, deci poate fi socotit sfarsit), nu e chiar cum ar trebui sa fie, deoarece temperaturile, pana acum cateva zile erau de pana la 20 de grade si chiar peste, iar ploile de toamna si-au facut aparitia doar din cand in cand.


Ca urmare:
Caisul a inceput sa infrunzeasca, mi-e si mila de el ca o sa-l prinda inghetul asa, cu frunzele pe el. S-a lasat si el prostit de vreme, din pacate.



Gura-leului care, pe la inceputul lui octombrie dadea semne ca isi va da obstescul sfarsit, acum are boboci care asteapta sa infloreasca la urmatoarele raze de soare care vor cadea pe el.


Pana si margaretele pitice au aparut prin iarba, ca intr-o zi de mijloc de primavara.


Dar am insa senzatia ca nu sunt eu singurul care nu mai intelege nimic din ce se intampla cu vremea asta. Se pare ca si el e placut surprins ca iarna intarzie sa apara cu gerul care il supara atat de tare la oase si isi permite sa traga linistit un pui de somn.


4 comentarii:

  1. Florile ca florile, dar caisul ... macar de n-ar inflori ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ma gandeam si eu, ca daca apuca sa infloreasca mi-e teama ca il pierd..

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine spus atipica! Sa infrunzeasca pomii la sfarsit de noiembrie nu am mai vazut!

    RăspundețiȘtergere