luni, 9 septembrie 2013

La mere

Toamna, in livada de mere e o splendoare. Merii cu crengile pline de fructe aromate si parfumate, florile de camp care inca mai rezista, dar si aerul curat te insotesc peste tot. Dupa ce inchei plimbarea printre pomi e imposibil sa nu te simti mai bine si mai plin de energie ca inainte.


Farmecul rural.



Anul asta a fost an bun de mere si chiar de fructe in general. Lucrul acesta se vede si pe crengile pline de mere ale pomilor, care nu mai au rabdare sa se coaca bine ca sa fie culese si se arunca pe jos.



Florile albe de camp parca sunt un covor pe care pasesti cand intri in livada.


6 comentarii:

  1. si daca aduni si mere pentru placinta...mmm...inchei ziua perfect!
    plimbare placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Placinta cu mere e obligatorie!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mere coapte ? Si sos de mere la friptura ? Numai bunatati :) O toamna frumoasa, iti urez, Marc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mere coapte cu multa scortisoara:) Si eu iti urez o toamna bogata!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place foarte mult livada salbaticita de la tara. Insa ajung atat de rar prin astfel de locuri, incat mai mult visez la ele ca la dumbrava minunata din povestile copilariei mele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu un loc in care eu cel putin (si vad ca si tu)ma simt extraodrinar si imi e tare drag:)

    RăspundețiȘtergere