luni, 29 octombrie 2012

Vara trecută în grădina mea

Chiar daca a fost o vara secetoasa si cu temperaturi foarte ridicate,acum cand toamna isi face simtita prezenta ,ma gandesc cu drag la vara ce tocmai a trecut.Iata cateva poze,facute vara trecuta, cu florile din gradina mea  :                                                                                                                                              

 Niste flori comandate de la Bakker,numite Allium "Fireworks" care chiar seamana cu niste artificii.






Florile diminetii:zorelele si un cactus foarte interesant din care nu ma asteptam sa iara asa o floare superba si cu un parfum la fel de fin si delicat.






Niste ochiul-boului iar mai sus menta parfumata care asteapta sa fie culeasa.

4 comentarii:

  1. Foarte frumoase toate !
    Daca vrei sa iti infloreasca frumos si bogat cactusul, indeparteaza-i puii, ca sa aibe putere sa faca mai multe flori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de sfat!Asa am sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac "Regina noptii" mov,care se vad mai in spate intr-o poza,nu stiam ca pot avea si nuanta asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca iti plac!Nici eu pana anul asta nu am mai prea vazut sa fie violet.

    RăspundețiȘtergere