miercuri, 31 august 2016

Vară

Astazi este ultima zi de vara. O vara destul de agitata si care a trecut pe nesimtite, cu o vreme extrem de schimbatoare, de la canicula sufocanta la reprize interminabile de ploi si vijelii. Gradina a aratat bine aproape toata vara si chiar si acum, la sfarsit de vara, arata inca decent. Recoltele de toamna sunt insa aproape inexistente, cu putine mere si cateva nuci - anul asta nu a fost bun de fructe. Si pentru ca nu am mai postat de mult, s-au adunat mai multe poze, dintre care le-am ales pe cele mai reusite. 
Asa a aratat gradina in vara care tocmai e pe cale sa ne paraseasca:


Agapanthus din Madeira


Gladiola "Black Surprise"


Gladiole "Dared"


Gladiole "Jester" 


Gladiola "Dynamite"



Gladiola "Bimbo"



5 comentarii:

  1. Impresionante gladiole tale, Marc ! Superbe culori !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.. noroc cu ele ca altfel era cam goala gradina:))

      Ștergere
  2. Nici eu nu ma pot lauda cu o recolta bogata anul asta. 2-3 mere pipernicite, cativa strugurasi, putina zmeura, cateva cirese (ciresul a fost incarcat, de fapt, pana la refuz, dar, din cauza ploilor dese, au mucegait fructele). Noroc ca au inflorit trandafirii toata vara si asa am avut si eu un pic de satisfactie cu gradina mea. Tie ti-au adus gladiolele bucurie (felicitari, sunt foarte frumoase), mie, batranii mei trandafiri. Sa speram ca va fi mai bine la anul. Lucia

    RăspundețiȘtergere
  3. La anul sigur va fi mai bine; de obicei variaza anii, un an bun, unul mai putin bun. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce gladiole minunate!!! Superbe!!! Ioana

    RăspundețiȘtergere