duminică, 17 martie 2013

Soare de martie

 Saptamana trecuta vremea nu prea a tinut cu noi,gradinarii.A plouat incontinuu aproape in fiecare zi,ca vineri sa scada temperaturile si sa ninga.Astazi insa chiar daca nu au fost cu mult mai multe grade afara,a fost soare toata ziua(ce e drept soare cu dinti)cat sa se poata lucra ceva-ceva prin gradina:

                             

 Am observat ca lalelele sunt din ce in ce mai mari si nu mai e mult pana vor inflori,dar pana atunci le tin companie brandusele mov.



 Gradina de legume incepe sa prinda viata.Au rasarit primele ridichi dupa o saptamana de la insamantare;sper doar ca nu au fost afectate prea tare de temperaturile scazute din ultimele zile.Arpagicul care l-am pus odata cu ridichile nu a rasarit inca.Oricum azi am mai pus o tura de arpagic ca sa am o perioada mai lunga de timp cand va fi gata de consumat.


 Rasadurile se prezinta destul de bine.Castravetii au crescut si deja au al doilea rand de frunze,cel triunghiular.


Rosiile au crescut asa de tare ca nu mai aveau loc in alveolele de plastic in care le-am pus si strigau tare ca au nevoie de un nou dimiciliu,asa ca le-am repicat putin mai repede decat ar fi trebuit.


 Ardeii au crescut si ei destul de bine,probabil ca le va veni si lor randul la repicat peste vreo saptamana.


 Un sfarsit de saptamana plin de soare sa aveti!:)

6 comentarii:

  1. frumoase rasaduri :) , vine el si soarele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc:)A venit deja,problema e ca a venit doar el nu si caldura.Dar asta e...mai asteptam:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Apreciez rasadurile de castraveti , au crescut frumosi si vigurosi. Noi nu facem si la castraveti rasad, ci punem direct in gradina, in ziua de Sfantul Gheorghe, asa ne-a invatat cineva ca ar fi traditia sa pui atunci in pamant seminte de castraveti . Nu sunt pretentiosi si ies si asa. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,initial m-am gandit sa pun si eu direct in pamant castravetii dar apoi am zis ca sa pun cateva fire totusi si in casa.Interesanta chestia cu Sfantul Gheorghe,nu am mai auzit.Multumesc de idee,o sa-i pun pe cei de afara atunci:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot e bine, ca e soare, incet, incet o sa se incalzeasca vremea :) Castravetii arata grozav, cam asa am si eu vreo cinci dovlecei, dar ma intreb, daca o sa reziste in paharele, cresc prea repede si afara e inca racoare, chiar frig noaptea, ca sa ii pot pune in straturi ... Era buna o sera sau macar un solar :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper sa se incalzeasta ca deja m-am saturat de asa zisa primavara care e pe la noi:)Am observat si eu ce repede cresc castravetii si la cum decurg lucrurile o sa imi faca flori pana ajung sa ii pun in straturi.Vedem ce ne mai rezerva vremea:)

    RăspundețiȘtergere