luni, 9 mai 2016

Plajele caraibiene

Sunt aproape sigur ca orice om, atunci cand se gandeste la zona insulelor Caraibe, automat se gandeste la plaje cu palmieri si nisip fin si apa turcoaz. In Martinica, am avut ocazia sa vad unele dintre cele mai frumoase plaje pe care am fost vreodata, iar faptul ca nu erau suprapopulate de turisti le facea parca si mai frumoase. Pentru ca da, si asta e un aspect la insulei - nu este, inca, cotropita de turisti, fiind, prin urmare, putin mai "salbatica". Astfel, pe plaje, in general, nu exista sezlonguri, asa ca alternativa este cumpararea de sezlonguri de la supermarketuri ori pur si simplu statul pe nisip, pe prosop. Noi ne-am cumparat niste rogojini de plaja peste care am pus prosoapele si nu am avut nicio problema sa stam pe nisip. Exista plaje atat cu nisip alb, cat si cu nisip negru (vulcanic), iar apa, in general fara valuri, este numai buna de facut baie peste tot. Inca ceva! Mare atentie la soare - mai ales in zonele tropicale soarele este foarte puternic, asa a riscul de arsuri si alte afectiuni ale pielii este extrem de ridicat chiar si atunci cand este innorat.
Despre plajele paradisiace pe care le-am vizitat insa, o sa las imaginile sa vorbeasca:

Plage Trinite


Plages des Salines







Anse Michel (Cap Chevalier)




4 comentarii:

  1. Frumos... Intr-adevar, nisipul pare alb, aproape ca zapada. Si chiar nimeni pe plaja? Sau ai facut fotografii la primele ore ale diminetii? Ce diferenta, fata de plajele de la marea noastra, suprapopulate. Astept si alte fotografii, Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era destul de putina lume, neasteptat de putina. Nu, le-am facut in toate momentele zilei, deci singura explicatie este ca Martinica nu este asa un "paradis turistic", ca urmare inca nu e invadata de o multime de turisti. Multumesc pentru "vizita" si te mai astept, Lucia!

      Ștergere
  2. Superbe ! Cu umbra de palmieri :) Si ce apa minunata ....

    RăspundețiȘtergere